بررسی الگوریتم جدید گوگل:گوگل پنگوئن

سئو سایت,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت,سئو سایت

بررسی الگوریتم جدید گوگل:گوگل پنگوئن


 

۱. بهینه سازی بیش از اندازه ( Over Optimization ) این میتواند اولین دلیل و به  نظر من رایج ترین دلیل برای تمامی وبسایت ها باشد.بسیاری از وبمستران ما با مباحث سئو آشنا نیستند و وقتی هم که آشنا میشوند روش استفاده از آن را نمیدانند.به طور مثال بسیاری براین باور هستند که تک تک اصول سئو باید در یک وبسایت رعایت شود به طور مثال خیلی دقت میکنند که از تگ h1 بیشتر از یک بار در هر صفحه استفاده نشود این موضوع بد نیست اما یکی از مدیران گوگل در پاسخ به این سوال که آیا بیشتر از یکی بودن بد است یا نه گفت در وبلاگ خودش بیشتر از ۲ تگ h1 در یک صفحه دارد.این مورد و موارد مشابه از جمله مواردی هستند که به انها بهینه سازی بیش از جد گفته میشود. میتوان گفت شما سایتی بهینه سازی کرده اید که اصلا برای کاربر نمیباشد و فقط هدف شما خوشحال کردن موتورهای جستوحو میباشد.
شما باید متوحه باشید در ایجاد هر وبسایتی یک هدف دلیل اصلی ایجاد آن میباشد.اگر هدف اول شما راضی کردن موتورهای جستوجو باشد و سعی کنید خودتان را به شکلی نشان بدهید که بهترین هستید به این کار شما Over Optimization گفته میشود.
برای ریکاوری از این مشکل قبل از وبسایت خودتان را چک کنید ببینید واقعا شما در وبسایتتان Over Optimization انجام داده اید؟ اگر پاسخ مثبت است راه خود را عوض کرده و به سمت ایجاد محتوای جدید بروید.

Anchor Text | گوگل پنگوئن

۲. درصد بالای Anchor text یکسان یکی دیگر از دلایلی است که در اپدیت پنگوئن  شما را دچار مشکل خواهد کرد.این مشکل بیشتر در وبسایت های خدماتی میباشد.به طور مثال شما ممکن است در بخش طراحی وبسایت مشغول به فعالیت باشد و در پایین تمامی قالب هایی که طراحی کرده اید یک متن یکسان با نام شرکتتان زده باشید.این ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند.سعی کنید زیاد با Anchor text ها بازی کنید یعنی آن ها را تغییر بدهید و یکسان ننویسید. وبسایت Search Engine Watch آماری منشتر کرده است که در ان اشاره کرده اگر ۶۰ درصد Anchor Text ها یکسان باشد شما Penalized خواهید شد.

Footer Links | گوگل پنگوئن

۳. لینک های فوتر ( Footer Links ) نسبتا مشابه مورد شماره ۲ میباشد اما با این  تفاوت که لینک هایی که در این بخش قرار میگیرد میتواند هر نوع لینکی باشد از لینک های داخلی تا خارجی.توجه داشته باشید که اگر از لینک های Random استفاده کنید بهترین حالت میباشد و همچنین با ۱ یا ۲ لینک هم کار شما به Penalized ختم نخواهد شد.

Spammy Links | گوگل پنگوئن

۴. لینک های اسپم ( Spammy Links ) این مورد هم بسیار رایج میباشد متاسفانه  جمعیت بزرگی از وبمسترها فارسی زبان هر جا لینک میبینند که رایگان هست لینک وبسایت خود را آنجا ثبت میکنند.رایج ترین این مشکلات زمانی است که به دایرکتوری هایی برمیخورند که لینک را رایگان ثبت می کنند و فکر میکنند هر دایرکتوری Dmoz است.این بدترین اشتباه ممکن است زیرا بسیاری از این لینک ها اسپم هستند و ارزشی ندارند.
تا قبل از الگوریتم پنگوئن گوگل میگفت ما فقط لینک های خوب را مورد بررسی قرار میدهیم و از لینک های بد و ضعیف میگذریم.اما در این الگوریتم گفت تمامی لینک ها بررسی میشود و براساس اهمیت و قدرت ( Authority ) به انها امتیاز داده میشود.برای ریکاوری از این مشکل شما باید با ابزارهای گوناگونی مانند Open Site Explorer یا Ahrefs لینک های ورودی خود را بررسی کنید و انهایی که ضعیف هستند حذف کنید.بله باید لینک های خود را حذف کنید تعجیب نکنید.
۴ مورد بالا دلایل اصلی Penalize شدن وبسایت ها میباشد.اما دلایلی مانند لینک های ورودی از وبسابت های غیرفعال و یا لینک از مطالب نامرتبط یا لینک های داخلی ضعیف هم جزو مواردی هستند که در بعضی وبسایت ها به انها اشاره شده است.
حال این بخش صحبت ما با انهایی میباشد که مشکلی نداشته اند با پنگوئن اما حس میکنند از موارد بالا که ذکر کردیم در وبسایت انها ممکن است باشد.اول از همه سریعا مشکل را حذف کنید دچار نشدن به مشکل به معنی دور بودن از چشمان گوگل نیست.
اما شاید شما شامل هیچ کدام از حالت های بالا نباشد و یک White Hat میانه رو باشید برای شما هم توصیه هایی داریم:
الف) سعی کنید از وبلاگ های هم موضوع و از پست های هم موضوع لینک بگیرید.
ب) اهمیت Google Webmaster Tools را فراموش نکنید و حداقل هفته ۲ ۳ بار به آن سر بزنید و تغییرات را همیشه آنالیز کتید.
ج) پاک سازی مطالب دوقلو ( Duplicate Content ) را سریعا انجام دهید.سعی کنید بین مطالب ارتباط برقرار کنید.
د) حداقل ماهی یک بار لینک های خود را دوباره بررسی کنید و لینک های اسپم و ضعیف را حذف کتید.

http://www.seomoz.ir/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%84%DA%AF%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA%D9%85-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%BE%D9%86%DA%AF%D9%88%D8%A6%D9%86.html


 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: الگوریتم پنگوئن گوگل, Google Webmaster Tools, Duplicate Content, لینک های اسپم , گوگل پنگوئن, Authority , دایرکتوری,
نویسنده : marjan
تاریخ : دو شنبه 6 دی 1395
زمان : 21:26


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.