پنگوئن ۱.۱ شروع به کار کرد

سئو سایت,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت,سئو سایت

پنگوئن ۱.۱ شروع به کار کرد


هر چند خبرهایی منتشر شده بود از ورژن های دیگر اپدیت پنگوئن اما گوگل اعلام کرده که پس از ۲۴ آپریل این اولین اپدیت میباشد و ورژن دیگری از پنگوئن ارائه نشده است.
گوگل در مورد پنگوئن اعلام کرده است که آپدیتی میباشد برای مقابله با سایت های اسپم و سایت هایی که برخلاف قوانین گوگل ( Google Quality Guidelines ) رفتار  میکنند.

جالب است که بدانید تبادل لینک و خرید بک لینک در همین قوانین به عنوان Link Schemes معرفی شده و گوگل انها را در راستای گول زدن میداند و اعلام کرده اگر پی ببرد که سایتی این کارها را انجام داده با انها برخورد خواهد کرد.

البته این سری اپدیت ها با برخورد جدی بسیاری از شرکت های سئو و افراد روبه رو شده زیرا انها بر این باور هستند که این اپدیت نه تنها کار را بهتر نکرده است بلکه قدمی بوده برای اسپم کردن بیشتر محیط مجازی.

در مورد این الگوریتم همچنین میتوان گفت که به صورت A/B Testing میباشد یعنی براساس خطاها و درس هایی و فید بک های افراد برخورد میکند پس اگر سایت شما ضربه خورده و درحالی که قوانین را به درستی انجام داده اید باز هم Penelized شده اید به شما پیشنهاد میکنیم عجله نکنید و این را پایان کار ندانید و سعی کنید با گوگل در ارتباط باشید و نظر خود را از طریق فرم فیدبک گوگل پنگوئن در اختیار مسئولین گوگل  قرار بدهید تا قدمی بردارید در راه بهتر شدن این الگوریتم.

آپدیت ۱.۱ پنگوئن در حال حاضر به سایت های غیرانگلیسی زبان نرسیده است اما پیشبینی مشود در طی چند روز اینده و شاید هم چند ساعت آینده به دیگر زبان ها هم وارد شود.

منبع :

http://www.seomoz.ir/%D9%BE%D9%86%DA%AF%D9%88%D8%A6%D9%86-1-1-%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AF.html


کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آپدیت ۱, ۱ پنگوئن, الگوریتم , الگوریتم, بک لینک, گوگل پنگوئن, الگوریتم پنگوئن, الگوریتم گوگل,
نویسنده : marjan
تاریخ : دو شنبه 6 دی 1395
زمان : 21:20


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.