سئو سایت,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت,سئو سایت

۵ اشتباه بزرگ در سئو و بهینه سازی وبسایت ها
| ادامه مطلب...

برای هر سئوکاری اولین هدف این است که مطمئن شود وبسایت رابطه خوبی با موتورهای جستجو دارد.برای ایندکس کردن بهتر و رنک گرفتن از گوگل باید این رابطه برقرار باشد.گوگل باید وبسایت و مطالب را پیدا کند بتواند آن ها را بسنحد و در بهترین مکان قرار دهد.

 

۱. متاتگ های غیراصولی

متاتگ ها ویژگی های HTML هستند که اطلاعات را به موتورهای جستجو و کاربران منتقل میکنند.بعضی از این متاتگ ها روش هایی هستند برای معرفی بهتر به موتورهای جستجو اما در عین حال میتوانند کاری کنند که وبسایت شما از نتایج جستجو محو شوند.

  • تگ های عنوان ( Ttitle ) یا بیش از حد برای کلمات بهینه سازی میشوند یا خیلی  نامربوط هستند.تگ های عنوان مهم ترین متاتگ صفحات هستند که به موتورهای جستجو میگویند دقیقا در حال مشاهده چه موضوعی هستند.
  •   اشتباه یا انجام ندادن بررسی کلمات کلیدی.بدون این کار داشتن یک عنوان بهینه و رنک گرفتن برای آن دور از دسترسی و غیرممکن به نظر میرسد.
  • تگ های دوقلو ( Duplicate Tags ).بعضی از متاتگ های استفاده شده در صفحات باید یکتا باشند و فقط یک بار از آن ها در صفحات استفاده شود مانند متاتگ توضیحات یا عنوان.
  • استفاده نامناسب از متاتگ روبات.خوانواده ی متاتگ های روبات باید کاملا درست و مناسب استفاده شوند.ما در سئوموز پیشنهاد میکنیم که حتما یک فایل Robots.txt اصولی بنویسید و از متاتگ استفاده نکنید.

۲. ورژن های دوقلو از ادرس ها

به دلایل متفاوتی سایت شما ممکن است یک محتوا داشته باشد اما با آدرس های متفاوتی بتوان به آن دسترسی پیدا کرد.در زیر نمونه ی این آدرس ها را میتوانید مشاهده کنید:

  • http://www.company.com و http://company.com
  • www.company.com و www.company.com/index.php
  • www.company/miracle-widget و www.company/item-xxxxx

 



:: برچسب‌ها: بهینه سازی محتوا, سئو, بهینه سازی, سئو سایت, گوگل پنگوئن, الگوریتم جدید گوگل, بهینه سازی و سئو ,
نویسنده : marjan
تاریخ : دو شنبه 6 دی 1395
زمان : 21:33
دانلود نسخه اول کتاب : آموزش های گوگل برای وبمسترها
| ادامه مطلب...

گوگل در وبسایت خود آموزش هایی برای وبمسترها قرار داده است و در آن ها روش های بهینه سازی سایت را کاملا تشریح کرده است.در این کتاب ما این آموزش ها را به زبان فارسی آماده و بومی سازی کرده ایم.

آموزش گوگل برای وبمسترها

 



:: برچسب‌ها: سئو , بهینه سازی, بهینه سازی وب سایت, اموزش سئو, سئو سایت,
نویسنده : marjan
تاریخ : دو شنبه 6 دی 1395
زمان : 21:31


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.