سئو سایت,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت,سئو سایت

صفحات ۴۰۴ : بررسی و نکات
| ادامه مطلب...

چه تصوری به ذهن شما خطور میکند زمانی که با صفحه ۴۰۴ روبه رو میشوید؟بیشتر کاربران اولین کاری که میکنند لعنت کردن مدیر وبسایت و برگشتن به صفحه ی قبل و یا حتی بستن صفحه است.

 

Not found - 404Not found – 404

ارورهای ۴۰۴ این پیام را منتقل میکنند که شما به وبسایت وارد شدید و سرور مشکلی ندارد اما نمی تواند صفحه ی مورد نظر شما را پیدا کند.صفحه ی مورد نظر شما ممکن است پاک شده باشد و یا آدرسی که وارد کرده اید اشتباه است.

برای اطلاعات بیشتر به پست بررسی کدهای HTTP مراجعه کنید.

حالا این سوال پیش می آید که با صفحات ۴۰۴ چه کار کنیم؟ بعضی پیشنهاد میکنند که صفحات را با ریدایرکت ۳۰۱ به صفحات دیگر منتقل کنیم.بعضی میگویند به صفحه ی اصلی  و بعضی هم بر این عقیده هستند داشتن یک صفحه ۴۰۴ مناسب از همه چیز بهتر است.

خود ما جزو افرادی بودیم که معتقد بودیم باید به صفحه ی اصلی منتقل کرد اما متوجه شدیم با این کار بیشتر باعث گیج شدن کاربر میشویم.پس تصمیم گرفتیم به صفحات مرتبط هدایت کنیم.

اما شاید شما جزو آن دسته از افراد باشید که معنقد هستید که نیازی به انتقال به صفحه ی  دیگری نمیباشد.پس این پست برای شما مفید خواهد بود زیرا میخواهیم ویژگی های یک صفحه ی ۴۰۴ استاندارد را توضیح دهیم.

ایجاد صفحه ۴۰۴ با ارزش

 



:: برچسب‌ها: صفحات ۴۰۴, صفحه ۴۰۴, صفحه اختصاصی ۴۰۴, لینک های شکسته, Crawl Errors, گوگل وبمستر تولز, سئو,
نویسنده : marjan
تاریخ : دو شنبه 6 دی 1395
زمان : 21:42
سئو و بهینه سازی تصاویر
| ادامه مطلب...

سئو و بهینه سازی تصاویر یکی از فاکتورهای On Page Optimization میباشد.تصویر نکنید که با سئوسازی تصاویر شما فقط در مکان های بالای جستجو ظاهر خواهید شد بلکه شما با بهینه سازی تصاویر یک تجربه خوب از وبسایتتان برای کاربر ایجاد میکنید.

 

مانند دیگر بخش های سئو شما هنگامی که دارید بر روی سئوسازی تصاویر کار میکنید باید موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی را با هم در برنامه خود قرار دهید.در این مقاله ما به بررسی هر ۲۲ بخش میپردازیم.

بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستحو : سئو تصاویر

بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو بسیار مهم میباشد زیرا بهینه سازی شما در بخش های دیگر سئو مانند Bounce Rate و کارآیی ( Usability ) تاثیر مستفیم دارد.

۱. کلمه ی کلیدی در نام فایل , توضیحات فایل و ویژگی ALT

این موضوع خیلی ساده و جزو اصول اولیه است.نام فایل اپلود شده شما بسیار مهم است تصور کنید که در حال آپدیت تصویری در مورد تبلت جدید مایکروسافت Surface هستید به ۲ مثال زیر توجه کنید:

cnetmicrosoft.png

microsoftsurface.png

عملا ما در مثال های بالا نام هایی انتخاب کردیم که هر دو بار معنایی دارند اما اگر مقاله شما در مورد معرفی تبلت باشد مطمئنا نام وبسایت بدون اشاره به نام محصول برای شما هیچ کارآیی نخواهد داشت بلکه نام دوم که به نام محصول اشاره دارد مفید خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: سئو , بهینه سازی, بهینه سازی وب سایت, اموزش سئو, سئو سایت, Pinterest, اینفوگرافیک, بهینه سازی تصاویر, شبکه های اجتماعی , شبکه اجتماعی, ,
نویسنده : marjan
تاریخ : دو شنبه 6 دی 1395
زمان : 21:38


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.